Translate

Претражи овај блог/Search this blog

Srbija - Taorska vrela, 17.3.2012.

             Polazak ka Taorskim vrelima.
          Obroncima Povlena.
          Taorska vrela

          Nalaze se u selu Donji Taor u valjevskoj opstini. Ulivaju se u reku Skrapez koja izvire iz Povlena.
          Osim velikog broja manjih vodopada pored se nalaze i ostaci vodenica.
             Pogled na prelepu prirodu valjevskih planina.
             U povratku.
             A onda u Subjel u etno domacinstvo na veceru gde i zavrsavano pesacenje.
          Ostale fotografije mozete pogledati na https://duskoopacic.smugmug.com/
           

2 коментара:

  1. Odusevljen sam Taorskim vrelima. Steta sto su vodenice zapustene, a voda tece smanjenim kapacitetom, jer je izvor kod pecine zarobljen i sproveden u Kosjericki vodovod.

    Moj kratki film o Taorskim vrelima:

    https://www.youtube.com/watch?v=rTnh_KHgoK4

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala na javljanju. Lep je video zapis. Upravo sam ga pogledao. Ja sam tada jos uvek pravio dosta gresaka sto se fotografije tice pa su me drugari fotografi savetovali te sam malo popravio tehniku fotografisanja i poceo da radim osnovnu obradu fotografije tako da novije reportaze izgledaju malo bolje:-). Priroda, pravi antistres danasnjice:-). Pozdravljam Vas.

    ОдговориИзбриши